Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 hoppe solgt til hobro
Forfatter: 
Dato:  26-01-2005 19:06
hej

jeg efterlyser min tidliger pinto hoppe, hun blev solgt/byttet den 22/9-1998, ved en mand i hobro, han skulle være en lille hestehandler, han boede ikke ret langt fra teknisk køre anlæg den gang.
kvikkie som min hoppe hed er født i 1996, var dag jeg solgt hende 2 1/2 år og ca 138 i stg, hun var godt høj bag til dengang så hun er nok vokset noget mere siden da, hun var utrolig kærlig og næsten trafiksiker og var ikke bange for at køre i trailer eller ligende
jeg håber at der sidder en bag skærmen og kan kende hende da jeg godt kunne tænke mig at vide hvordan hun har det i dag

hilsen henriette
Windsor dressur sadel sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 eftersøgning
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 19:08
du har nok solgt den til en hestehandler i hobro der hed pony leif men han er desværre død nu så hvis du skal finde ud af hvor den evt. er kommet hen så kontakt hans datter som har overtaget forretningen. Hun hedder Jette og forretningen hedder Jettes hesteshop
0
0
Svar på denne tråd
 
 Din Pony
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 03:18
Hej

Ham du solgte den til hedder nok Egon mortensen. Han bor i Hobro lige ved siden af køre teknisk anlæg. Har selv købt hest der.
0
0
Svar på denne tråd
 
 værsgo her er billedet
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 10:09


0
0
Svar på denne tråd
 
 Din pony
Forfatter: 
Dato:  20-03-2005 12:41
Hej

Hun er ikke der nede mere så jeg ved ikke hvor hun er desværre.

Mvh P
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider