Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Tarzan, shetlandshingst (evt. vallak nu)
Forfatter: 
Dato:  25-01-2005 14:03
Jeg solgt i december '04 min dejlige shetlandsponyhingst til en hestehandler ved Thisted (Salgshestene står i Vesløs)

Han er rødbroget, 12 år, 100 cm i stg, meget nem og medgørlig. Han havde stritman da jeg solgte ham!

Han går LC dressur og ca LB/LA spring.

Jeg fik af vide at han skulle kastreres, så det er han muligvis blevet allerede!

Har du købt denne overdejlige pony eller kender du evt. ejeren, vil jeg meget gerne hører fra dig og vide hvor han er nu!

TARZAN, som han hedder:



:D En hest er ikke ringere, fordi det er en pony ;)

:) Rid pony; Fordi alting er sjovere i små højder :-D



Part søges til hoppe på 130 cm i stg. Læs mere her
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider