Jeg solgt i december '04 min dejlige shetlandsponyhingst til en hestehandler ved Thisted (Salgshestene står i Vesløs)
Han er rødbroget, 12 år, 100 cm i stg, meget nem og medgørlig. Han havde stritman da jeg solgte ham!
Han går LC dressur og ca LB/LA spring.
Jeg fik af vide at han skulle kastreres, så det er han muligvis blevet allerede!
Har du købt denne overdejlige pony eller kender du evt. ejeren, vil jeg meget gerne hører fra dig og vide hvor han er nu!
TARZAN, som han hedder: