hej jeg vil høre hvem der har haft lady udover der hvor jeg købte hende fra , hun skulle ha gået på rideskole og været god til handikappet. mere ved jeg ik .jeg tror hun er købt her på sjælland jeg har købt hende ved ubby håper nogle kan hjælpe vh gitte
Jeg syntes ponyen ligner en der har været elevhest på EOR(Esbjerg og Omegns Rideklub)??
Må jeg spørge hvor stor hun er?
og om hun nogle gange kan være lidt sur?? og måske har haft lyst til at rulle sig med rytter på?? Og om hun ofte står med bagbene som en lady (hvis du ved hvad jeg mener) Men ellers er en rar pony.