Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 hvor har lady været
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 13:09
hej jeg vil høre hvem der har haft lady udover der hvor jeg købte hende fra , hun skulle ha gået på rideskole og været god til handikappet. mere ved jeg ik .jeg tror hun er købt her på sjælland jeg har købt hende ved ubby håper nogle kan hjælpe vh gitte
:-)Hilsen Gitte :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa:)
Forfatter: 
Dato:  24-01-2005 20:11
Hejsa...

Jeg syntes ponyen ligner en der har været elevhest på EOR(Esbjerg og Omegns Rideklub)??

Må jeg spørge hvor stor hun er?
og om hun nogle gange kan være lidt sur?? og måske har haft lyst til at rulle sig med rytter på?? ;-) Og om hun ofte står med bagbene som en lady (hvis du ved hvad jeg mener) ;-) Men ellers er en rar pony.

MVH. Ida (jeg skriver fra min søsters log)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider