|
|
| Søger Jannie Poulsen |
|
|
Jeg søger ikke nogen hest men en der hedder Jannie Poulsen, som jeg købte min hest Riboline af...
Jeg ved hun bor, eller har boet i Bramming, og at hun heddder Jannie Poulsen... Som sagt har hun engang haft en hest der hedder Riboline.. Den har stået på en gård sammen med 4 andre heste tæt på Esbjerg lufthavn. Andet ved jeg ikke... Vi har engang haft skrevet sammen, men jeg har fået smidt hendes E-mail adresse ud. Så hvis der er nogle der kender hende, vil jeg gerne høre fra jer, da jeg gerne vil have kontakt til hende igen..
Vh Kamilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet