Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hjæælp, Penny
Forfatter: 
Dato:  03-01-2005 18:04
Jeg er en pige på 18 år. Fra jeg var 12 til jeg blev 16 havde jeg en pony som hedder Penny. Men da jeg faldt på aldersgrænsen solgte jeg hende til Familien Clausen i Jyderup. Pigen hedder Ida Clausen.
Jeg havde god kontakt med familien det første stykke tid, men det æppede desværre ud.
Nu har jeg senere fået af vide at Penny er blevet solgt til en pige i Nordsjælland. Andet ved jeg ikke.

PENNY:
Sort ponyhoppe, hvid snip med lille bitte kødfarvet plet i, ca. 140 cm, meget springglad, til tider hidsig, hun har en bule indad på den ene balle (lige ved siden af halen) formentlig fra et spark eller fiberspringning som føl. Hun er omkring de 15 år nu.

Jeg SAVNER hende så meget, og ville gerne vide hvor henne hun er nu og hvordan hun har det. Jeg ville også kunne bidrage den nye ejer med oplysninger om hendes fortid + billeder og video.

PLEASE hjælp mig. hvis du på nogen måde kan det vil jeg sætte stor pris på det.

Billeder af mig og hende kan ses på min præsentation.

Venlig Hilsen Suzi Nielsen
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider