|
|
| Lucas hvor er du ?! |
|
|
Hej ..
Jeg efterlyser min gamle hest Lucas .. han er ca 1,55 cm i stg. han er halv araber og halv oldenborger han er ca 10 år gammel nu han var 6 år da jeg købte ham .. han blev solgt til en pige ved navn Lene for 17500,00 kr.. han kom Vejle.. han er sort med en gennemløbende blis og 4 hvide sokker.. jeg har et billede af ham men ved ik hvordan man sætter det ind.. ?! ellers er det i min præsentation så der kan i se det !
hvis du bare tror at du ved lidt så skriv endelig ..
~ Kram Tasia-pie ~ <3 Savner dig Kimber <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet