Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvem red min fjordhest Smilla som part??
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 09:34

haii allesammen.

Jeg søger efter den/de rytter som red min fjordhest smilla, som part. for jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan hun var der...

hun er en Fjordheste hoppe fra 1996, hun er kårret i Skjern i år 2000, og hun blev nr. 6. hendes mor hedder Lisette og hendes far hedder Hedegårdens Asterix.
hun stod på rosegården i ribe eller sådan noget. men hun står nu på stald lambert i Esbjerg..

glæder mig til at høre fra nogen.

knuz tanja og smilla.
ps. billeder kan ses i min profil :P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej!!!!!
Forfatter: 
Dato:  06-01-2005 16:28
Jeg har redet på Smilla da hun stod på Stald Rosengård, fordi hendes ejer ikke kunne styre hende.
Dengang var hun meget fræk, men også sød og rigtig nuser. Hun var fræk når hendes skulle ride hende, men næsten altid sød ved mig( det har nok noget at gøre med ejeren erfaring dengang). Jeg red alt på hende, hun kunne jorde og springe og til sidst fattede gun også dressuren.

Hilsen Anette Bisgaard :-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider