rasmus var min første pony jeg fik ham i 3års fødselsdags gave og havde ham i ca.9 år. han blev solgt til en pige som hed nadia, jeg bevarede kontakten i et stykke tid med hende, men en dag hørte jeg ikke rigtig så meget fra hende, jeg fik endelig fat i hende og fik så afvide af rasmus var blevet solgt til en hestehandler da hun ikke ville ride mere.
rasmus er/var en stor 2´pony, mørkebrun lidt kraftig bygget. og var enormt sød og rar. han er nok ca.16 år nu men ved det ikke helt.
hvis i ved hvor han er må i meget gerne lige skrive!
