Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 nogen der har set rasmus?
Forfatter: 
Dato:  27-12-2004 22:48
rasmus var min første pony jeg fik ham i 3års fødselsdags gave og havde ham i ca.9 år. han blev solgt til en pige som hed nadia, jeg bevarede kontakten i et stykke tid med hende, men en dag hørte jeg ikke rigtig så meget fra hende, jeg fik endelig fat i hende og fik så afvide af rasmus var blevet solgt til en hestehandler da hun ikke ville ride mere.

rasmus er/var en stor 2´pony, mørkebrun lidt kraftig bygget. og var enormt sød og rar. han er nok ca.16 år nu men ved det ikke helt.

hvis i ved hvor han er må i meget gerne lige skrive! :-)
:-D
joker og elvis for altid
:-D
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider