Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Tinglev Rideskole!!
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 22:19
Hmm solgte min hest Lea for 1½ år siden til Tinglev rideskole.. tror stadig hun er der.. Hun er ca 157 cm, mørkebrun med sort man og hale. Hun er vist elevhest. Håber I kan hjælpe??

knus
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvorfor
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 22:21
kontakter du ikke bare rideskolen?


mvh PiaR
quantum in me fuit.



Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa....
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 16:22
jeg synes du skal ringe til rideskolen enten marie louise eller pernille du skal bare be om en af dem elelr måske kan en af elvener på skolen give dig nr til en af dem.

de er emget søde at snakke med der nede.

og jo lea er der endnu, jeg har i hvert fald set hende et par gnag estå i en boks men kender hende ikke, har ikke redet eller snakket med hende, gå ikke selv på rideskolen mere.



Julehilsner fra Sandra Winther


Tjek min præsentation,lækker vallak til salg.


Vallak sælges Født 2000 FAR: Andiamo MOR:Adore.c.165 i stg tilredet, meget smuk og charmerende. velgående, passet med alt. ren i røngten. BILLIG
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider