Hmm solgte min hest Lea for 1½ år siden til Tinglev rideskole.. tror stadig hun er der.. Hun er ca 157 cm, mørkebrun med sort man og hale. Hun er vist elevhest. Håber I kan hjælpe??
jeg synes du skal ringe til rideskolen enten marie louise eller pernille du skal bare be om en af dem elelr måske kan en af elvener på skolen give dig nr til en af dem.
de er emget søde at snakke med der nede.
og jo lea er der endnu, jeg har i hvert fald set hende et par gnag estå i en boks men kender hende ikke, har ikke redet eller snakket med hende, gå ikke selv på rideskolen mere.
Julehilsner fra Sandra Winther
Tjek min præsentation,lækker vallak til salg.
Vallak sælges Født 2000 FAR: Andiamo MOR:Adore.c.165 i stg tilredet, meget smuk og charmerende. velgående, passet med alt. ren i røngten. BILLIG