Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 New forest vallak søges
Forfatter: 
Dato:  22-12-2004 23:06
Hej jeg har i flere år ledt efter min gamle new forest pony Cooper på stamtavlen hedder han Boesagergårds Aslan. Han er født i 92.
Han er brun med en stjerne og sokker, sort man og hale.
Det sidste jeg hørte var at han skulle være i området omkring Præstø, men ved ik om han er der længere.
Jeg kan desværre ikke huske navnet på ham jeg solgte ham til, men ville meget gerne finde ud af hvor han er i dag, da det kunne være sjovt at se hvordan han er blevet. Jeg fik ham da han blev født.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Knuz Nadja
0
0
Svar på denne tråd
 
 flere oplysninger
Forfatter: 
Dato:  25-12-2004 17:14
Hej igen nu har jeg lidt flere oplysninger på ham. Han hedder Bosager Aslan og ident nr er : 9206997. Han er født d. 27/5-92 han er brun med en lille stjerne og snip, lav sok på h. bag ben.
opdrætteren hedder Elisabeth Krogh.
Hans far hedder Højmarkens Ikaros ident: NFHE 66 NF DK
Hans mor hedder Nausikaa Ident: NF 727 NF DK.
Jeg solgte han til en fyr, hvis kæreste havde en islænder ståndende samme sted som Cooper stod, da jeg havde ham og solgte ham stod han på skebjergvej i Smørum.
Håber det hjælper jer lidt mere..

Nadja :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 new forest
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 23:20
hej har du ikke et billede af ham?
jeg har en gående som lyder lidt som den men jeg har ingen papire ell lign på ham.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billede
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 23:47
Jo jeg har en del billeder af ham men jeg skal lige have scannet dem ind på computeren så det skal jeg nok få gjort hurtigst muligt..

Hilsen Nadja
:-D
Hjælp en lille forladt hund!!! Støt de græskehunde på
www.graeskehunde.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 18:39
Så er der kommet billeder af ham på min præsentation..

Håber det hjælper lidt.
:-D
Hjælp en lille forladt hund!!! Støt de græskehunde på
www.graeskehunde.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cooper
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 15:03
Hej igen så er jeg kommet i tanke om hvad ham jeg solgte cooper til hed til fornavn... Allan og jeg ved de købte en gård eller ligende i præstø og det må ha været i slutningen af 90èrne. Please hjælp mig med at finde ham, alle oplysninger vil være mere end velkommende også hvis i bare har hørt noget om ham...

Knuz Nadja
:-D
Hjælp en lille forladt hund!!! Støt de græskehunde på
www.graeskehunde.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider