Jeg savner Tulle som i 1997-98 blev solgt til en hestehandler fra Sanderum rideklub i Odense.
Lidt om hende:
Født: 1989 ifølge det skilt der hang der hvor hun stod.
Udssende: Hun er mørkebrun uden aftegn, har tynd man og pandelok, og et lidt for stort hesteagtigt hoved.
Højde: 125-130 cm.
Temperament: Hun gik som rideskolehest, men der var ingen andre nend mig der var glad for at ride hende, fordi hun var lidt hidsig og alt helst skulle gå stærkt. Hun var også lidt af en spillopmager, og prøvede gerne de ryttere hun ikke kendte af, og havde jeg ikke redet hende længe prøvede hun også mig af.
Hun havde meget behagelige gangarter, og elskede at springe. Dressur var hun ikke god til.
Her er lidt billeder.
Jeg håber nogen kan genkende den hest jeg beskriver. Hun kan jo også nemt have skiftet navn.
Jeg har efterhånden efterlyst hende en del gange uden noget resultat, men hun kan jo ikke bare forsvinde.