|
|
| Donna's familie ? |
| Forfatter:  |
Jasmin Pedersen |
| Dato:  |
16-12-2004 15:07 |
|
Hej =) jeg har lige købt en oldenborg hoppe på 10 år ved navn Donna, hun har før stået på Svendborg rideklub, men de har ikke lige været så venlige at komme med de oplysninger jeg søger da det er ca 2 år siden hun stod der... Jeg har købt Donna Af en pige der hedder Ditte, som bor tæt ved slagelse. Ditte har ikke nogle oplysninger på Donna overhovedet andet end den salgs kontrakt hun fik med fra Svendborg Rideklub, Men jeg ville gerne ha lavet papir på hende med hensyn til forsikring og hvad ved jeg samt det ku være meget sjovt at kende noget til hendes afstamning =)
Håber virkeligt der er nogle der kan hjælpe =)
PfH tark =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.... |
|
|
Har du ikke et foto og en beskrivelse af hvordan hun ser ud???
To love is to receive a glimpse of heaven.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo da =) |
| Forfatter:  |
Jasmin Pedersen |
| Dato:  |
23-12-2004 08:02 |
|
først vil jeg lige sige undskyld jeg har været lidt længe om at svare, men jeg troede jeg havde fundet hendes for tid men nej desvære ikke =(
Hun er brun, med hvad kan man kalde det sorte sokker på alle 4 ben, hun har en lille bitte stjerne... hun er ca 1.60 cm i stang ... har send dig nogle billeder af hende da jeg ikke lige er så meget inde i det her endnu =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet