Hej! Jeg har haft 3 heste gennem livet, og er interesseret hvis nogen ligger inde med viden eller oplysninger om dem!
Bambino er/var en hvid-grå pony, ca 128cm stg, og ret kraftig af bygning. Kraftig man og hale. Jeg solgte hende til en i Nørre Nebel (vester nebel?!), som hed Ruth. Efterfølgende har jeg mødt hende på Ridecentret i Rødekro, hvor hun var elevpony.
Malik Ibn Hafez døde i 2001, og jeg havde ham fra august 1999. Er der nogen der har kendt ham inden jeg fik ham? Jeg ville meget gerne kunne stykke hans livshistorie sammen. Han er avlet ved familien Lorenzen på Fyn, og det er næsten det eneste jeg ved. Jeg købte ham ved en Ruth, i Nørre/Vester Nebel. Inden hun købte ham, tror jeg han har været ved Kida Arabians. Han er OX Araber, efter Hafez+Lady Camilla, mf: Indian Grodust.
Savoy er en DV vallak efter Traumdeuter, han er 10 år gammel nu, og jeg har haft ham fra januar 2002. Han har ingen aftegn, og han er næsten sort (mørkebrun i papirerne). Dog har han 3 hvide pletter på manken, formentlig efter en sadel.
Er der nogen der kender disse tre heste?
Mvh Sanne.
|