Hejsa..
Jeg vil gerne vide noget om min pony´s fortid!
Navn: Hun hed før "La Nova" men nu hedder hun Sasha!
Race: Alt mulig blanding.. Men en nordbakke/fjordhest tybe (bygning m.m..)
Alder: 6-8 år..
Højde: 148 cm ca.!
Køn: Hoppe..
Farve: Grå skimmel.. Men bliver gul-i om vinteren..
Jeg har haft hende i et år ca og hun var tilsalg for 3000 kr. da hun SKULLE sælge den for hendes far!
Der er billeder af hende inde på min præsentation..
Håber nogen har set hende før eller kandte hende, eller ved noget om hende, har nemlig lidt problemer med hende for tiden, også kan det være når jeg finder grunden kan jeg få det rettet op..
Billeder på præsentation!!
Håber virkeligt jeg hører fra nogen!