Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Brun hoppe købt ved hestehandler i vejen *bil
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 11:30
Jeg købte min hoppe ved Hestehandler lars Højbjerg i vejen, han havde fået hende ind smmen med hendes helsøster og byttet dem væk til en noget større hest.

Det skulle være en hoppe med en stjerne og vist to hvide sokker, jeg købt Chanel for snart 3-4 år søsteren som er ældre blev solgt noget før


billede kan ses på præ.
Hilsen Mette Rasmussen


Medlem af foreningen : F.F.G.B.H

Foreningen for gakkede baghave heste
;-D

En GOD hest er en hest med fire ben, en hale og et godt hoved
0
0
Svar på denne tråd
 
 billede....
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 11:42
indsætter lige et billede- det er den brune jeg leder efter....

Hvor gammel den er på billedet aner jeg ikke men chanel er 14 dage gammel hun er født i 1998

da jeg købte hende var hun 3 ½ år gammel såe... den må være blevet solgt i 2001-2002



håber at høre fra en som kender den brune helsøster som dengang hed Diór eller har hende nu, det kune være sjovt hvis de havde noget tilfælles.

Chanel ha bla. noget me dat man ikke må røre ørerne, hvilket moderen også havde.

Hilsen Mette Rasmussen


Medlem af foreningen : F.F.G.B.H

Foreningen for gakkede baghave heste
;-D

En GOD hest er en hest med fire ben, en hale og et godt hoved
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider