Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Diablo, føl købt v/Gram. Sdr. Jylland
Forfatter: 
Dato:  06-12-2004 20:10
Hvor er Diablo nu. Han blev solgt af Anita fra Ribe Landevej ved Gram i 2003.

Jeg har lige fået hans mor og jeg har selv opdrættet hans far, derfor kunne jeg godt tænke mig at se Diablo idag, hvis nuværende ejer er interesseret.

Diablo ved Gram inden han blev solgt:



Ved du hvor han er så skriv.


Hilsen Linda, Assou, ronja, Charlie & Lakota

Nordbagge søges til låns til 11 årig pige der går på rideskole og har redet i 2 år.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Diablo fundet...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2004 18:33
Jeg har fundet ham :)


Hilsen Linda, Assou, ronja, Charlie & Lakota

Nordbagge søges til låns til 11 årig pige der går på rideskole og har redet i 2 år.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider