Kender du ham her?
Django, en traver der bliver brugt som ridehest.
Dejlig hest, med enorm udstråling. Jeg passede ham og red ham ind imellem indtil han skulle sælges.
Min nabo Lillian solgte ham for et par år siden (hun er nordmand og boede nær Tarm/Foersum) og jeg mener den blev solgt til en privat kvinde der fik ham opstaldet på blåbjerg/nr.nebel rideskole. Herefter ved jeg ikke hvad som er hendt ham.
Kender du ham, ville jeg blive utrolig glad for at høre fra dig. Bare for at vide hvor han er henne idag og om han har det godt.