Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Kender du Django?(traver)*Billeder*
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 12:23
Kender du ham her?

Django, en traver der bliver brugt som ridehest.
Dejlig hest, med enorm udstråling. Jeg passede ham og red ham ind imellem indtil han skulle sælges.
Min nabo Lillian solgte ham for et par år siden (hun er nordmand og boede nær Tarm/Foersum) og jeg mener den blev solgt til en privat kvinde der fik ham opstaldet på blåbjerg/nr.nebel rideskole. Herefter ved jeg ikke hvad som er hendt ham.

Kender du ham, ville jeg blive utrolig glad for at høre fra dig. Bare for at vide hvor han er henne idag og om han har det godt.






Med venlig hilsen
Line (Hiace,Felix&Krumme)


Se billeder af alle mine dejlige dyr HER!

------------------------------
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 16:54
Har vist skrevet før,men hvis det er ham jeg kender, ligner vildt meget og han hedder også Django, så står den i Sjølund.(v. Kolding)
www.staldkaninlandet.webbyen.dk
dværgvæddere og løvehoveder


Vores heste:
Sørøver Sally og Al Mahra
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Rina
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 09:43
Jeg har ikke haft ham efterlyst før... Men ved du hvem der har ham og hvad han bliver brugt til? Har han det godt? (hvis det altså er ham(?)....)

Med venlig hilsen
Line (Hiace,Felix&Krumme)


Se billeder af alle mine dejlige dyr HER!

------------------------------
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 12:14
der var en anden der efterlyste en traver ved navn Django. Jeg finder lige ud af hvad hun hedder hende der har ham. Han har gået på den fold hvor min går og ellers på en fold ikke langt fra mig. Han ser fin ud og så vidt jeg ved bliver han passet godt.Han bliver vist mest brugt til hyggeridning, så vidt jeg ved.Men jeg finder lige ud af noget og vender tilbage. Ved du hvad hans ID nr er (eller hvad det hedder)
www.staldkaninlandet.webbyen.dk
dværgvæddere og løvehoveder


Vores heste:
Sørøver Sally og Al Mahra
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider