|
|
| Laban - Brun - ca. 130 i stg. |
|
|
Jeg leder efter min gamle pony Laban.
Han er/var brun med sort man og hale og havde en urelmæssig gennemløbende blis og en eller to små sokker.
Han er/var ca. 129-131 i stg og må være hvis han stadig lever omkring 20 år gammel. Han kunne godt finde på at være lidt fræk indimellem.
Jeg solgte ham for ca. 7 år siden til en familie i brabrand.
Hvis du har en ide om at du måske kender ham, eller ved om han stadig lever må du meget gerne skrive.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske er det den.. |
|
|
Hej jeg kender måske Laban, har du et id. nr. på ham elle et e-mail så har jeg et billede.
Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske din laban |
| Forfatter:  |
christoffer |
| Dato:  |
08-11-2004 19:02 |
|
Hej
Prøv at kigge på www.vemmelevridecenter.dk
under rideskole og så på billederne (klik Her) det er nu ikke fordi laban er rideskole pony han er sådan set privat ejet men prøv at se om det er ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet