Ved du hvor Alex er?
Jeg søger en 16-17 årig ponyvallak ved navn, Alex.
Han stod på Milestedets Ungdomsklub til år 2003 og jeg red ham 2-3 gange om ugen i 2-3 år.
Jeg elskede ham meget højt og jeg savner ham meget. Vi efarede mange ting sammen og han lærte meget. Jeg ved ikke om han er solgt videre, efter han kom på hestepension. Jeg vil bare gerne vide, hvor han er og om han har det godt.
Jeg red min sædvanlige ridetime på ham og lagde mærke til, at han haltede og svajede mærkeligt i ryggen, så jeg satte ham i stald. Ridelærerne tog sig af ham i lang tid, og bad mig en dag om at komme nogle gange om ugen og træne ham op igen, hvor jeg skulle ride med en speciel hestepude med stigebøjler i.
Men han blev ældre og han kom på pension. Jeg kan ikke huske navnet på stedet og har ingen kontakt med nogle fra Milestedet og siden min forhenværende ridelærer var holdt op, kunne jeg ikke spørge andre som ikke kendte til det.
Alex er en skimmel, ca. 128 cm høj og er en blanding af araber og welsh mountain.
Han har en grå mule og han ser tit lidt træt ud.
Når man rider ham, kan han i galop finde på at galoppere meget stærkt og stoppe i et hjørne.
Alen blev pensioneret sammen med en anden skimmel, Pinette, som lignede Alex meget.
Ved du hvor Alex kunne være?
Jeg kan kontaktes på min overstående email.
På forhånd, tak
Mvh
Biina