|
|
| Sabrina kommer fra fyn |
| Forfatter:  |
mette iversen |
| Dato:  |
02-11-2004 19:10 |
|
Hejsa jeg søger nogen som kan hjælpe mig med at få nogle flere oplysninger om min dejlige hest Sabrian. Hn er ved at være op i årene ca 24 år. På hendes venstre forben er hun hvid helt op til skulderne. Ellers er hun brun over det hele og har en hvid blis. Hun er holstener. Jeg har fået at vide at hun kommer fra fyn af og har visk nok gået elev hest der over i sin unge dage. Men hun er nu også meget rar så det kan godt passe. Det er ved at være 7 år siden at hun er kommet her over til mig.
Håber der er nogen der ved måske lidt om hende. kærlig hilsen mette.
håber at høre fra nogen af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111111111111 |
| Forfatter:  |
mette iversen |
| Dato:  |
15-06-2005 19:07 |
|
hej er der slet ingen der kender hende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet