Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 fjord blanding (tibitha)
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 12:15
hej......
er der mon nogen der kan hjælpe mig???
jeg solgte min pony sommeren 2003,da jeg havde fået en anden hest som var størere.
jeg hørte hun skulle være blevet solgt videre kort efter.
det var min første hest, som betød enormt meget for mig, så derfor ville jeg enormt gerne vide hvor hun er nu. bare for at vide at hun har det godt...
hun er en lille hoppe på ca 140 cm, hun er en fjord blanding, så hun er lys brun med en stjerne i panden, hun har ålen.
da jeg solgte hende havde hun lang manke, hun har en ret kraftig bygning, hvis det skulle hjælpe så hedder hun Tibitha.
jeg ved ikke præcis hvor gammel hun var da jeg fik hende da der ingen papirer var, men jeg vil tro hun er mellem 12 og 15 år. ved du noget om hende så vær sød at skrive til mig..
Ditte
0
0
Svar på denne tråd
 
 havde Tibitha
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 18:27
et hvidt underlag hvor hendes navn var trykt på!?

hilsen berit


man ligger som man har redt !


dansk tinker forening
Dejlig 1½ år´s tinker hingst efter kårede forældre sælges, kontakt for yderligere info.
0
0
Svar på denne tråd
 
 nej.....
Forfatter: 
Dato:  03-11-2004 18:17
nej ikke da jeg solgte hende, men hun kan jo have fået det senere..
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej ditte
Forfatter: 
Dato:  03-11-2004 18:48
det er nu nok heller ikke fordi jeg kan hjælpe en helt masse, men jeg købte sidste år et par sadler af en heste handler og med den ene fulgte der et hvidt underlag med med det navn, jeg husker det fordi jeg kunne lide navnet.

håber du finder ud af hvor din pony er!!

hilsen berit


man ligger som man har redt !


dansk tinker forening
Dejlig 1½ år´s tinker hingst efter kårede forældre sælges, kontakt for yderligere info.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ejer..
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 12:24
Hey!!

Hvad hed hende du solgte hende til??-tror jeg kendte hende dengang!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 en mand....
Forfatter: 
Dato:  12-11-2004 17:07
jeg solgte hende til en mand, kan ikke huske hvad han hed, men jeg ved han er hovsmed.

mvh ditte
0
0
Svar på denne tråd
 
 kan det være hende her?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 23:33
hej. prøv at kigge på min præs. jeg har købt en for omkring 14 dage 3 uger siden. hun er 140 og blanding mellem araber og fjordhest. hun er købt hos torben i rønnede.
Birgitte
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider