Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvem kender ham her?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2004 23:16
:-) Hej....... der ude

Er der nogen der kender min hest?
Han er vallak - ca 156 i stang - hvid skimmel - ca 14 år. han er købt
hos hestehandler Flemming i karise.

Han har et utroligt heftigt temprament men er ellers en
dejlig hest. Billeder kommer senere..

jeg ved altså intet om ham heller ikke hvor han ellers kommer fra og hvad han hedder.....

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 16:40
Undskyld mig, men det er pisse trælst når folk ikke skriver hvad deres hest hedder, det må folk da kunne..

Og som overskrift vær venlig at skrive hestens navn, det gør det lidt nemmere hvis nu man kendte en med det navn kunne man jo kigge....

Få det ikke til at lyde som om det er ondt sagt, for det er ikke ondt sagt...

MVH. Tina

Og held og lykke i fremtiden
HEKLA min SUPÈR SPRING PONZZ
0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 17:19
det er jo ikke alle der får oplyst hestens navn når man køber den... jeg købte en vallak for noget tid siden og fik ikk oplyst navnet. da ham jeg købte ham af ikke kunne huske det... så det er svært at finde hestens forrige ejer..
har du måske er billede du kan sette ind af ham??
http://www.hestenettet.dk/lodge/53399/
mangler nogle af mine gamle hyppere se på min præs måske kender du nogle af dem
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billed lagt ind
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 20:01
;-) Hej Igen

Nu har jeg lagt et billed ind af ham på min præsentation.

knus Birgitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dynamite
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 18:24
Dynamite hedder han. Jeg havde ham stående hos mig for flemming i 4-5 mdr. Vi nåede langt med hans temp. for ja det er højt på denne dejlige hest.

Han kom tilbage til flemming fordi han skulle sælges og jeg kan havde ham for at ride ham og få ham til at slappe lidt mere af end han gjorde.

Ring eller mail til mig hvis du har flere spørgsmål- 25304512 el. oxheste@jubiimail.dk

Natasja
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmm Hallo...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 21:30
Læs lige hende indlæg ikke..???
Hun ved jo ikke hvad hesten hedder!!!!!


Sanne.


0
0
Svar på denne tråd
 
 uden navn
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 21:37
hej
nej jeg vidste ikke hvad hesten hed da jeg købte den det vidste hestehandleren ikke...

men nu har jeg fået et navn så det er jo rart..


mange hilsner Birgitte :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har fundet svar
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 20:18
{> :-)
Hej vil bare lige sige at jeg har fået de svar jeg ønskede. og det er jo dejligt når det lykkedes tak for hjælpen..

mange knus Birgitte
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider