Hvor er Bonanza (andet navn?)
Han var en dejlig rolig vallak på 135 cm, og 16 år (10år) han var brun broget med en hvid blis, over hans venstre øje havde han en hvid plet inde i det brune! Han har to blå glasøjne der gør ham meget nem at kende. Han er en dejlig pony med et rigtig rolig sind. Han blev solgt mod min vilje til Ole Skov som er en hestehandler i V.Aaby i starten af dette år. Den kunne ikke ride ret godt, da den har meget ondt i ryggen, men den skulle vist sælges videre med sadel og hovedtøj (Ole sagde den kun var 10 år)

Jeg vil blive rigtig glad hvis der er nogle der har den/set den eller bare tror det er den, da den betød rigtig meget for mig