Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Pinto blanding
Forfatter: 
Dato:  29-10-2004 20:02
Hvor er Bonanza (andet navn?)
Han var en dejlig rolig vallak på 135 cm, og 16 år (10år) han var brun broget med en hvid blis, over hans venstre øje havde han en hvid plet inde i det brune! Han har to blå glasøjne der gør ham meget nem at kende. Han er en dejlig pony med et rigtig rolig sind. Han blev solgt mod min vilje til Ole Skov som er en hestehandler i V.Aaby i starten af dette år. Den kunne ikke ride ret godt, da den har meget ondt i ryggen, men den skulle vist sælges videre med sadel og hovedtøj (Ole sagde den kun var 10 år) :-* Jeg vil blive rigtig glad hvis der er nogle der har den/set den eller bare tror det er den, da den betød rigtig meget for mig

{>Mange hilsner Michelle {>

:-)Mig med den gule og den sorte :-)

:-PFjordhestene kan, vil og gør det :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billede
Forfatter: 
Dato:  30-10-2004 17:31
Har du et billede? Hvor mørk var hans brun brogede farve?
Jeg kendte nemlig en lille pinto på den højde med glasøjne. Han hed bare Cha-cha og havde været rideskole hest (fik vi af vide), men det er jeg nu ikke helt sikker på, at han havde været.
Det er ikke hesten der vælger dig, det er dig der vælger hesten. Tag dig godt af den.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider