|
|
| Hvor er Star? Rød vallak med stjerneblis |
| Forfatter:  |
Heidi Vorbeck |
| Dato:  |
27-10-2004 22:26 |
|
Hej...
Jeg prøver at finde min gamle pony så jeg håber jeg kan få lidt hjælp herinde. Star er en rød vallak med stjerneblis på 147 stg. 2 hvide sokker, og dejligt roligt sind. Jeg solgte ham til en western rideskole lidt udenfor Hirtshals og har nu fundet ud af at dem som købte han er flyttet! Ved et tilfælde mødte jeg en ridedommer til et stævne i Måstrup Rideklub i september som sagde at han muligvis var blevet købt af en pige ved navn Karoline fra Gl. Bjergby ved Hjørring. Ved du hvor han er eller kender du hans nuværende ejer så skriv endelig.
På forhånd tak...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet