|
|
| Hvor er Lotus-th??? |
|
|
Hej alle sammen.
Jeg leder med lys og lygte efter min gamle hest Lotus-th.
Han er en stor DV vallak på 180, mørkebrun med 4 sokker og en stjerneblis.
Min "onkel" solgte ham for mig i februar 2003 til en dansker i Tyskland.
Han er tysk holstener med røde papirer, efter Laurenz med Leandro som morfar. Født den 29/4 1997. Reg.nr. 9703276, DV brandt v. venstre lår 276.
Han er opdrættet ved Torben Hansen i Ribe.
Hvis nogen ved hvor han er så skriv en mail.
Hilsen Tenna.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet