|
|
| Wenka, måske i billund??? |
|
|
Jeg vil gerne vide hvor min gamle pony wenka er havnet. Jeg satte hende til salg her inde på hestenettet i 2001(tror jeg nok det var)
Hun var en flink pony, men som var panisk bange for biler. Hun var haflinger farvet (lidt lysere) Hendes mor var haflinger. Hendes far var halv araber og halv????
Vi solgte hende til en pige fra billund, er hun stadig der???????????
Det var en god pony, ingen stald fejl. Wenka kommer fra Mors, Jylland.
Har nogen kendskab til Wenka??? Hun var ca. 135 stg. og havde et aftegn i hovedet.
Skriv til mig hvis i tror at i kender hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Please help!!! |
|
|
Jeg savner hende so much!!!!!!!! Er der virkelig ingen der kender wenka?????????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan |
| Forfatter:  |
riverboy |
| Dato:  |
26-10-2004 11:42 |
|
forhører mig lidt omkring, kommer selv fra omkring Billund området.
- sanne
WV Passat Family Limo, 2,0 Med alt i udstyr, såsom Klima, startspærre, fartpilot, hækspoile, 15" alufælge, og meget mere. Skriv for Yderlig Info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Red engang.. |
|
|
.. på en Haflinger pony der Hed Wenka, På en ridelejr.. Men det var på SJælland..
~QnuxR Cecilie!~
~Elsker Betonie, Min Hvide Dulle.. ;P~
Mrscille@hotmail.com <-- Add' Bar'.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet