Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Wenka, måske i billund???
Forfatter: 
Dato:  22-10-2004 17:03
Jeg vil gerne vide hvor min gamle pony wenka er havnet. Jeg satte hende til salg her inde på hestenettet i 2001(tror jeg nok det var)
Hun var en flink pony, men som var panisk bange for biler. Hun var haflinger farvet (lidt lysere) Hendes mor var haflinger. Hendes far var halv araber og halv????
Vi solgte hende til en pige fra billund, er hun stadig der???????????
Det var en god pony, ingen stald fejl. Wenka kommer fra Mors, Jylland.
Har nogen kendskab til Wenka??? Hun var ca. 135 stg. og havde et aftegn i hovedet.
Skriv til mig hvis i tror at i kender hende.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Please help!!!
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 21:27
Jeg savner hende so much!!!!!!!! Er der virkelig ingen der kender wenka?????????
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kan
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 11:42
forhører mig lidt omkring, kommer selv fra omkring Billund området.

- sanne

WV Passat Family Limo, 2,0 Med alt i udstyr, såsom Klima, startspærre, fartpilot, hækspoile, 15" alufælge, og meget mere. Skriv for Yderlig Info!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Red engang..
Forfatter: 
Dato:  19-12-2004 23:44
.. på en Haflinger pony der Hed Wenka, På en ridelejr.. Men det var på SJælland..
~QnuxR Cecilie!~

~Elsker Betonie, Min Hvide Dulle.. ;P~

Mrscille@hotmail.com <-- Add' Bar'.. :)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider