Bimmer-dreng er en lille rød blandingspony på omkring 104-110 i stang, (vil jeg tro). Han har/havde en lang flot rød man, en hvid stjerne og en hvid plet på den ene bagdel. Han var lidt af en vildbasse som godt kunne finde på at bide, men man kunne ikke undgå at holde af ham. Han blev født hos mig i 1986, og solgt fra mig i 1996-97 da jeg desværre var vokset fra ham. Vi solgte ham til en familie som lovede at holde kontakten, men da vi kontaktede dem noget tid efter hav de de solgt ham til en hestehandler. Senere så jeg ham stå på en mark i toreby på lolland, men fandt aldrig ejeren. Min mor så ham så på Døllefjelde Hestemarked for nogle år siden, men det er det sidste spor jeg har. Så hvis nogen ejer ham, har set ham, kender ham eller hans skæbne, så kontakt mig venligst da jeg har brug for at vide det. Jeg har stadig hans mor, hun var i fol med ham da jeg fik hende i ´86. Jeg vil bare vide hvordan han har det, hvis han altså stadig lever. På forhånd tak, Irina.
Hej
Jeg kommer fra Toreby, og kunne ikke lade være med at ligge mærke til at "toreby" stod nævnt i din efterlysning! ;P
Hedder ponyen Bimmer-dreng? Synes ikke jeg har hørt om nogen Bimmer-dreng her i Toreby, men måske har en af mine veninder.. Har du ikke et billede du kan sætte ind, så jeg/vi måske kan genkende ham
Jeg passede for et par år siden en lille pony, der lyder meget som din beskrivelse, men han hed Hannibal?
Hey diana... Jeg ved ikke om han stadig hedder bimmer-dreng, men jeg tror chancerne for det er minimale. Der kommer et billede snarest muligt. Jeg bor selv i nysted, (kettinge) men det er nogle år siden at jeg så ham stå i toreby. Han kan jo være endt hvor som helst i Dk. Men tak for din henvendelse, du må meget gerne vende tilbage når du har set billedet. Mvh Irina