har du kendt en "nordbakke farvet" vallak på ca. 3 år?
han er en kat.1 pony gul med ål, havde halv lang man da jeg købte ham. han stejlede meget da han lige var kommet, når an træk ham og han ikke gad. han har ingen aftegn og ligner bestemt ikke en nordbakke i bygningen. han er blevet købt på et hestemarked på amager d.8/8-04
Frederikke
~¤~Stald Aachmann~¤~ *Alle salgs heste er velkomne*