Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Connemara blanding - hoppe 5-6 år
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 16:03
Jeg søger oplysninger omkring min connemara blandning, samt evt. følbilleder. Er meget interesseret i at kende hendes 3 første år.
Evt. vide hvem der har opdrættet hende osv..
Hvad der er blandet i hende mv....

Hun er ca. fra 1998, gråskimmel og 138 i stang. Har en blis, men vi kan ikke se hvor langt op den går? (har gjort hende våd, for at finde ud af..!)
Har mørke ben, uden nogen aftegn.. Og var ikke tilredet da vi fik hende

Hun er købt hos Lars Frederiksen i Skibby for ca. 3 år siden. Hun skulle vist nok være kommet fra Sjælland og har evt. været "selskabshest" for en anden hest...?? Men den oplysning er vi ikke helt sikre på...

Men hvor har hun været før Lars Frederiksen?

Har måske gået under navnet "Tøsen" før vi fik hende?

Der er billeder af hende på min præsentation under "Lander´s Trunten" - Hun er blevet kåret under det navn i DSP i 2003 af os.




Hilsner fra Karina & Lander´s Trunten

Har du opdrættet eller ejet min Connemara-blanding, før mig? Er nu kåret i DSP - mail mig!!

Se min pony her...


* * A life lived in fear is a life half lived * *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lars Frederiksen
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 16:27
Hej Karina

Jeg kender ikke din hest, men jeg ved at du måske kan få hjælp af Lars Frederiksen....
Jeg købte på et tidspunkt en hest fra Lars og fandt på et tidspunkt ud af at jeg godt ville vide noget mere om den. Jeg ringede til Lars og Lars gav mig numret på den tidligere ejer....

Bare et forslag 8-)

Mvh Vicky
Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever...
Michael Strunge


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Vicky..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 16:52
Det har jeg også tænkt på...men siden det er 3 år siden, regnede jeg egentlig ikke med at han ville kunne finde et tlf.nr. Jeg mener det er jo et par dage siden... Men det er helt klart en mulighed jeg vil gå videre med





Hilsner fra Karina & Lander´s Trunten

Har du opdrættet eller ejet min Connemara-blanding, før mig? Er nu kåret i DSP - mail mig!!

Se min pony her...


* * A life lived in fear is a life half lived * *

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider