Efter en retsag blev Keshan leveret tilbage til forrige ejer, hestehandleren i Skibby. Det var vist i 2002.
Er der nogle der ved hvad der skete med ham bagefter?
Han havde gammel bukkehov og kunne ikke rides.
Han burde være blevet aflivet, men blev han det?
Håber der er nogle der kan fortælle mig hvad der blev af ham.
Han er 145 cm høj, blåskimmel og ligner en araber.
Hans registrerningsnr. er 9131095 DK DRF
Men jeg har stadig hestepasset.
Han blev købt i Hillerød.
Evt. nogle der ved hvor han var inden?