Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Keshan
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 14:42
Efter en retsag blev Keshan leveret tilbage til forrige ejer, hestehandleren i Skibby. Det var vist i 2002.
Er der nogle der ved hvad der skete med ham bagefter?
Han havde gammel bukkehov og kunne ikke rides.
Han burde være blevet aflivet, men blev han det?

Håber der er nogle der kan fortælle mig hvad der blev af ham.

Han er 145 cm høj, blåskimmel og ligner en araber.
Hans registrerningsnr. er 9131095 DK DRF
Men jeg har stadig hestepasset.

Han blev købt i Hillerød.

Evt. nogle der ved hvor han var inden?





Duxen
[Tidligere ZickiZuu]

Mist aldrig tålmodigheden, men brug venlighed, forståelse og rolige formaninger, når hesten er ulydig.
Xenofon
0
0
Svar på denne tråd
 
 keshan..............
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 14:45
jeg har hørt det navn før.......jeg tror jeg kender ham????

vi har en hest på min rideklub som hedder keshan...hvor gammel er han sådan ca????

kram

det kna jo være jeg kan hjælpe
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anjelica...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 17:35
Han skulle være 13 år.

Her har du hans kendetegn: 2 hvirvler i panden, hvirvel i nakken i begge sider, hvirvel venstre side gulk, hvirvel undersiden af hals.

Håber ikke det er ham! :-(
Så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre.



Duxen
[Tidligere ZickiZuu]

Mist aldrig tålmodigheden, men brug venlighed, forståelse og rolige formaninger, når hesten er ulydig.
Xenofon
0
0
Svar på denne tråd
 
 keshan
Forfatter: 
Dato:  02-10-2004 10:17
hej jeg søger også efter en pony ved navn keshan, jeg tror ikke det er den samme, da ham her er blandet med araber/knapstrupper-newforest...
han blev solgt fra ringsted i 1996, hvor han var 5 år gammel til en dame i Gelsted derefter mistede vi kontakten til ham. desværre...
han var 142 cm (ca)

håber nogle kan hjælpe???????
0
0
Svar på denne tråd
 
 Engang en Keshan i Salgelse Rideklub
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 08:32
Der stod engang en helt "hvid" Keshan i Slagelse Rideklub, ca. omkring 1997-98.

Mvh. Sanne
<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Keshan fra slagelse er ....
Forfatter: 
Dato:  10-10-2004 18:35
Aflivet da han blev avorlig syg. Jeg kan trøste med at det ikke er ham på billede.Hilsen Heidi der savner keshan den skønne hest.

Travheste har også deres charme.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette og Frank
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 19:48
Jeres efterlysning af Keshan kunne tyde på at være identisk med netop den, som tidligere gik rideskole i Slagelse Rideklub. Eventuelt kunne du kontakte Rina, hendes præsentation finder du på HN Lodge, hun kan muligvis afklare om ikke Keshan er netop den Keshan I søger.

Mvh. Sanne
<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Keshan fra slagelse var minst
Forfatter: 
Dato:  12-10-2004 13:50
1.60 høj og ikke 142 jeg har et billede af keshan og jeg får min kærste til at sætte det ind når han kommer hjem så i kan se at det ikke der den keshan i snakker om.
Travheste har også deres charme.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Keshan Slagelse Rideklub 1997
Forfatter: 
Dato:  13-10-2004 18:19
Den Keshan, som jeg nåede at opleve på Slagelse Rideklub ca. 1997, var en middel stor 1´er pony, tilnærmelsesvis helt hvid. Omgængelig hest, men ville med rytter på helst gå med hovedet meget rejst.

Mvh. Sanne
<
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider