|
|
| hvem har set dario |
| Forfatter:  |
dario10 |
| Dato:  |
22-09-2004 13:35 |
|
hej.
jeg leder efter min gamle pony dario.
han er en sportspony på 138 i stang han er sort med 2 hvide sokker og en hvid blits i hovedet.
han blev stjålet fra mig og flyttet til jylland sidste år i september af betina biel og hun solgte ham til en ride skole. og rideskolen har solgt ham vidre til privat. jeg vil meget gerne vide hvor ham er da jeg savner ham.
knus maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dario... |
| Forfatter:  |
Katja |
| Dato:  |
22-09-2004 15:02 |
|
jeg kender ham godt, også Betina, men har hørt en helt anden side af historien. Det er rigtig at han er blevet solgt igen, men kan muligvis finde ud af hvor til
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har haft |
|
|
ham på prøve lige inden rideskolen købte ham. Har jeg været ved at købe en stjålet pony????? Jeg ville ikke have den, da den ikke ville gå fremad. Så er jeg da glad for at jeg ikke købte den.Ellers sød pony, men ved desværre ikke hvor han er henne nu.
www.staldkaninlandet.webbyen.dk dværgvæddere og løvehoveder | Vores heste: Sørøver Sally og Al Mahra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dario... |
| Forfatter:  |
Katja |
| Dato:  |
22-09-2004 20:43 |
|
Tror ikke den er blevet taget.... har snakket med Betina i dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet