Hej jeg hedder Tine!
Jeg har passet en hest ved navn Daisy!
Det er ca. for et år siden.
Daisy var hvis nok en dansk varmblod, men er ikke sikker.
Ejeren hedder natacha, og hun var nok i 20 erene.
Men jeg kom ud på gården en dag sammen med en veninde ved navn vicki!
Vi begge søgte en hest eller pony vi kunne passe.
Vicki skulle passe en pinto ved navn Falco.
Jeg ville meget gerne være sammen med vicki der, så jeg ville også gerne passe en hets på det tidspunkt, så jeg blev tilbudt at passe Daisy.
Mig og vicki var derude ca. hver 4 dag, tror jeg det var.
Ejeren til Falco hedder Anja, jeg ved ikke om hun har slogt ham, for jeg så en dag at han var til salg!
Men Vicki blev lige pludselig ikke så glad for heste mere, så hun aftalte med Anja at hun ikke ville passe ham mere! Jeg blev ret ked af det inde i mig selv, for jeg ville jo ikke gå rundt derude barre alene, altså bare den eneste pige på min alder. Så jeg aftalte med natacha at jeg ville stoppe. Jeg har fortrudt det ret meget nu! Så jg håber at natacha ser det her eller hvis bare nogen kender hende ville det være fedt! Jeg kan godt beskrive stedet: Der var en lang stald, for at komme hen til ridehuset skulle man ikke udenfor men bare fortsætte hen ad stalden. Gården ligger i tranbjerg, og 72 eren går hvis nok der hen! Hvis i kender noget til det, eller kender natacha, må i meget gerne kontakte mig på: mail: tine.hvid@tele2adsl.dk , mobil (kun sms) : 28107156.
Hilsen Tine!
|