Søger nu nogle heste, som jeg engang havde på prøve. Aner ikke, om de er slagtet, eller de er solgt. Håber alle vil være venlige at hjælpe mig. Alle blev solgt fra Jan Mortensen da han flyttede fra Gistrup til Sejlfloden. Ved ikke hvor disse nu er endt;
Højde; Ca 165-167
Farve; Rød/brun
Kendetegn; Hvid blis, og lille snip på mulen. Vidst også hvide sokker.
Ca. pris; 25.000
Race; Hollandsk Varmblod
Andet; Virkeligt lækker hest. Desværrer var han skæv i krydset, og havde svært ved at bøje sig til højre. Han havde en sjov ide med at lege meget med overlæben.
Navn; Sergio Fortuna
Højde; Ca 166-168
Farve; Sort.
Kendetegn; Ingen.
Ca. pris; 25.000
Andet; Køn hest, og han gik kanon på hård underlag. Når han så endeligt kommer på blødt, vrikkede han med bagbenene, dvs. han havde hypermobile led. Men han gik igennem bøjeprøve.
Højde; Ca 171-175
Farve; Grå skimmel
Kendetegn; Lidt kraftigt bygget
Ca. pris; 70.000 / 28.500
Andet; Han var en hest til 70.000 kr, men desværre pasgænger, så prisen blev til 28.500. Virkeligt kærlig hest.
Højde; Ca 158-164
Farve; Brun
Kendetegn; Blis
Ca. pris; 25.000
Andet; Lækker lille let pony. Hun hoppede meget, i galloppen. Virkeligt en god dressur pony, som var let at bøje af.
Højde; Ca 165-168
Farve; Brun.
Kendetegn; Kraftig
Ca. pris; 25.000
Andet; Lækker, men tung hest. Han gik let til bidet.
Skriv selvom det er en lille chance for det er dem, i kender eller ejer. For savner dem virkeligt.
jeg kontaktes på min mail gina-mus@jubiimail.dk eller her på besked centralen. PFT
den første hest du skriver om... var den meget slank, og virkelig rar. det lyder nemlig også som en jeg havde på prøve ude fra Jan, men som ikke gik gennem dyrlægetjekket pga. skævt kryds. han stak desuden tungen ud???
Spørger du ikke Jan? Dem af dem, han kan huske, ved han nok også hvor er..
Men udover det, nu er det anden gang, jeg er rent på din efterlysning..Kunne det mon lade sig gøre, a efterlyse hans heste, uden at udpensle alle handelsfejlene på dem?
Fordi du grænser da vist lidt rigeligt tæt på, om du overhovedet kan tillade dig det, uden hans samtykke.
Nå men skimlen, alt efter hvor lang tid siden det er, så kan det være ham, der stadig står i hans stald. Det er en tysk Hannoveraner på 7 år.
Behandel dine dyr med respekt! Husk: de har ikke valgt det liv, du giver dem.