hejsa allesammen....
For ca. 2 år siden solgte jeg min hoppe Silla.. Hun blev solgt til en pige ved silkeborg tror jeg nok..
Silla er/var mørkebrun og havde 3 hvidesokker...
Jeg ville meget gerne vide hvor hun er henne nu og om der er nogen af der ved noget omkring hende, så vil jo os meget gerne hører fra jer. Jeg har selv redet hende til, så det kunne være lidt sjovt og se hvordan det går med hende nu og hvor langt hun er kommet....
Håber der er nogen der kan hjælpe mig..
Med venlig hilsen Louise Jeppesen
