Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 SIlla......???
Forfatter: 
Dato:  20-09-2004 15:56
hejsa allesammen....

For ca. 2 år siden solgte jeg min hoppe Silla.. Hun blev solgt til en pige ved silkeborg tror jeg nok..

Silla er/var mørkebrun og havde 3 hvidesokker...

Jeg ville meget gerne vide hvor hun er henne nu og om der er nogen af der ved noget omkring hende, så vil jo os meget gerne hører fra jer. Jeg har selv redet hende til, så det kunne være lidt sjovt og se hvordan det går med hende nu og hvor langt hun er kommet....

Håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Med venlig hilsen Louise Jeppesen ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 måske silla
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 22:40
Hejsa..

Faldt over dit indlæg, Vi har i øjeblikket lånt en hest som hedder Silla. Hun er 9 år og er ca. 1.52 i stg. måske det er hende du søger?
Hilsen Dorthe
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider