|
|
| black jack |
|
|
hejsa håber nogle kan hjælpe..min veninde har lige købt en vallak hos torben hestehandler ..den skulle hedde black jack og ca 137 ca 13 år helt mørkebrun..der var et vacination kort med hvor der stod hans navn men de tidlige ejers navne var kradset ud..underligt..torben fortalte at det var en dreng som havde haft den fra lille og ønsket ikke at vide hvor den kom hen så derfor havde han fjernet navnet,og så havde den også lige vundet nogle dressur stævner..underligt at den så bliver solgt til en hestehandler..håber nogle kender eller kender til ponyen..hilsen kamma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billed?? |
| Forfatter:  |
mo-cheri |
| Dato:  |
18-09-2004 23:03 |
|
har du ik et billed?? min moster havde en brun pony på omkring 137 cm. og 13 år passer også meget godt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ellers et |
|
|
fedt link der er kommet ind midt i det hele, lad endelig være med at trykke på det piger og drenge...
Life is the essence of you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet