Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Rasmus nordbakke
Forfatter: 
Dato:  17-09-2004 11:35
Min kusine har købt en nordbakke af Lars Frederiksen v. Skibby. Er interesserer i at høre om hans fortid, hun fik at vide han havde gået som rideskole hest men det egnede han sig ikke til. Lars solgte ham til rideskolen og købte ham tilbage og nu er han så solgt til min kusine. Men hvem havde ham før? Han er ca 13år idag. Han er utrolig dygtig springer, det virker som om dressuren keder ham. Kan vist ikke det vilde dressur. Men han kan VIRKELIG SPRINGE!!!!

Siger det dig noget? Ved du hvor han har været inden Lars Frederiksen? Så skriv endelig....

(han er til salg).

Mvh Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 11:33
hejsa, det navn siger mig et eller andet, men er ikke sikker på det. har du et billedeaf ham??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rasmus
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 14:03
Hej Camilla.
Det lyder som den Rasmus vi havde på Vestegnens rideklub.
Han var elevhest. Vi solgte ham tilbage til L.F. da han efterhånden blev for stærk for de mindre elever, og samtidig havde han lidt for "lange" bagben, hvis de andre heste kom for tæt på.
Og ja han elsker at springe og deltog også konkurencer på lavt plan med vores elever. Han kan faktisk godt gå en pæn dressur, men du har ret, det keder ham.
MVH.
Jeanette.
0
0
Svar på denne tråd
 
 PS Rasmus
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 14:13
Camilla.
Prøv at kikke på Cecilies præsentation, hendes ryttersnak navn er Rasmus-lover.
Der er billeder af Rasmus.
Jeanette.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Snøft.. Fundet ham!
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 19:07
Ja, det er min elskede gamle part..

Han var SÅ dejlig.. Savner ham RIGTIG RIGTIG meget..

Ja, han springer som en drøm.. Det højeste jeg kom op på var 105..

Jeg er glad for at han har d godt.. :)



Vil altid savne Rasmus.. Den dejlige fjordbolle, der blev taget væk fra mig.. :-(
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider