Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hvem kender disse to smukke dyr???
Forfatter: 
Dato:  16-09-2004 19:01
Hej Alle sammen.

Jeg søger om mine hestes fortid. Lad os starte med Oliver.

Navn: Oliver
Køn:vallak
race':ukendt.
stang: ca. 120
Stamtavel ukendt.
Farve:Skimel
Oliver har været på en rideskole i Charlottenlund siden han var ca. 5 år. Rideskolen hed Tattersall og eksistere endu. Her begyndte jeg til ridning. Min familie købte Oliver af rideskole da han var 9 år. Men jeg ved intet om hans for tid fra for rideskolen. Jeg har flere gange prøvet at kontakte rideskolens ejer men uden vider held. Så er der nogen der ude der kender til hans fortid, eller bare tror de gør, så skriv endelig til mig. Her er lige et par billeder af ham:

August 2004.

Juli 2004.

Oliver har tre hvide sokker og en kronrand. Han har også hvide hår i panden. Han sifter HELE tiden farve, så bare skriv selvom du ikke er sikker, for han kan være helt hvid eller mørk. Men en ting han er til at kende på. Han har en hvis plet på højre side af halsen.

Min anden pony søger også sin fortid.
Navn:Jonas
Køn:Vallak.
Farve: Dun
Race. Der er noget fjordhest i ham.
Stamtavle: ukendt
Stang: ca. 146cm.

Jonas har stået på den samme rideskole som Oliver. Han er 11 år, men jeg ved ikke hvor lang tid rideskolen havde ham. Da han var 9 år fik han astma og min far som bor på en gård valgte at tage ham i "pleje"(det vil sige vi købte ham) Få mådender efter var han helt rask. Nu er han en rigtig dejlig springpony. Jonas har tendens til at slå med hovedt som en araber, så derfor tror vi også der er araber i ham. Her er lige lidt billeder:

August 2004.

Juni 2004.

Juni 2004.

August 2004.
Jonas har en stjerne. han har også en ål.
Flere billeder kan ses på min præs.
ALLE der bare tror de kender disse to ponyerner er velkomne til at svare eller skrive en besked til mig. Jeg bliver rigtig glad for ALLE henvendelser.
Jeg håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig.

Knuzz og kram Cecilie,Oliver og Jonas.

OLIVER & JONAS ER BARE DE BEDSTE
RENDSBORGGAARDHESTEPENSION-PARADIS FOR HESTE

0
0
Svar på denne tråd

lukas...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2004 20:35
Han virker meget bekendt. kan du ikke skrive det du ved omn ham, så kan jeg finde ud af om det er ham. hvor i landet fandt i ham??? Købte i 1996 en 3års der passer på hans beskrivelse, og solgte ham igen kort tid efter til kallehavegård rideskole i randers. skriv gerne på min mail Sonnenissen@webspeed.dk
0
0
Svar på denne tråd

Oliver
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 14:39
Hejsa…..

Jeg har set din efterlysning inde på hestenettet…………Jeg tror nok at jeg kender Oliver….Er ikke helt sikker, men hvis det ikke er, så er der to ponyer der utrolig meget ligner hinanden på det hele…. Har han altid heddet Oliver?

Hvad hed pigen der ejede ham førhen??

Hvis Oliver er den jeg tror han er, så har jeg for mange mange år siden ejet ham, men dengang hed han ikke Oliver, men Manse…

Jeg har masser af billeder, men skal lige have dem scannet ind….. Men vil du ikke være sød at skrive tilbage inden jeg sender billederne…...

Ser frem til at høre fra dig..

M.V.H Momse..

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt at se ...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 16:14
...dem igen.

Kender både Oliver og Jonas fra de stod på Tattersal.
Jeg har redet dem begge meget.

Giv dem et stort kram fra mig,specielt Oliver :)

Hilsen Stine

:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D

Se min hjemmeside, der er dagbog, gæstebog etc. - hjemmeside

Undulatunger sælges:
Håndtamme lige fra redekassen,
mange farver, 10 stk. Pris pr. stk, kr. 80

+ Engelske undulater, 1 årige ynglepar, DUK-ringe, stamtavler, div.farver, 10 par, pris pr. par kr. 250

Kontakt Finn på 22769924
eller Steen 20272357
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider