Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hvem kender Olivers fortid?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2004 14:50
Jeg har for godt en måned siden købt en brun vallak fra 1997. Han er ca. 165, med sorte ben, hale og man. Han har en lille bitte stjerne i panden og nogle få hvide hår i venstre kode. Han har lille bule bagerst på venstre side af ribbenene, som muligvis er forårsaget af et spark eller noget, men det er jo ikke sikkert at han havde det da han blev solgt. Jeg ved ikke hvad han hed førhen, men han blev i hvert fald "døbt" Oliver hos hende der havde ham før mig:)
Jeg købte ham af en bekendt som kun havde ham ganske kort, og hun købte ham hos en hestehandler, (som var mellemhandler for en anden). Der siges at det var en ung pige fra Sønderjylland som ejede ham før dette, hun studerede havde derfor ikke længere tid til ham.
Hvis nogen skulle have haft kontakt med Oliver eller evt. ejet ham, vil jeg meget gerne høre fra jer.
Kærlig hilsen Anne og Oliver
Du kan evt se ham på nettet på:
http://heste.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4764
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ejet Oliver
Forfatter: 
Dato:  21-03-2005 15:49
Hej Anne.
Nu har jeg igennem 5 år forsøgt og finde Oliver. Havde næsten opgivet håbet....og pludselig er han der. Jeg blev så glad, at jeg begyndte at tude c",)
Jeg ved ikke om du har modtaget min første mail, som jeg sendte i formiddags - nu får du én mere.
Jeg købte Oliver før han overhovedet var kommet til verden. Hans mor gik på fold udenfor mit vindue på den gård jeg boede.
Hans mor, Ghandi, er vist nok trakhener og hans far, Phanka, er traver og araber.
Jeg solgte ham til en rideskole i Køge, hvor en beridder skulle ride ham færdig. Havde på et tidspunkt kontakt med hende, hvor hun fortalte, at han var blevet solgt til en pige i Jylland, og her endte min kontakt.
Han er en ven for livet... Som du selv skriver, så knytter han sig hurtigt til en. Dog ikke hvem som helst - sådan var det dengang.
Desværre ligger jeg ikke inde med ret mange billeder, da tiden efter jeg solgte ham var meget svær for mig. Han blev solgt, fordi min daværende kæreste mente jeg brugte for meget tid på ham. 14 dage senere skred han. SURT !!!
Jeg håber du giver lyd fra dig, så jeg kan høre, hvordan det går med ham.
Endvidere vil jeg bede dig henvende dig til mig, hvis du skulle komme i tanke om, at du vil sælge ham.
Mange hilsner fra Maria, Fyn
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider