Jeg har for godt en måned siden købt en brun vallak fra 1997. Han er ca. 165, med sorte ben, hale og man. Han har en lille bitte stjerne i panden og nogle få hvide hår i venstre kode. Han har lille bule bagerst på venstre side af ribbenene, som muligvis er forårsaget af et spark eller noget, men det er jo ikke sikkert at han havde det da han blev solgt. Jeg ved ikke hvad han hed førhen, men han blev i hvert fald "døbt" Oliver hos hende der havde ham før mig:)
Jeg købte ham af en bekendt som kun havde ham ganske kort, og hun købte ham hos en hestehandler, (som var mellemhandler for en anden). Der siges at det var en ung pige fra Sønderjylland som ejede ham før dette, hun studerede havde derfor ikke længere tid til ham.
Hvis nogen skulle have haft kontakt med Oliver eller evt. ejet ham, vil jeg meget gerne høre fra jer.
Kærlig hilsen Anne og Oliver
Du kan evt se ham på nettet på:
http://heste.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4764
Svar på denne tråd