|
|
| Largo efterlyses |
| Forfatter:  |
mette iversen |
| Dato:  |
16-09-2004 13:50 |
|
hejsa
jeg søger efter min gamle pony largo han er en stor 1 pony. Han er brun med sort man og hale. Da jeg havde ham brugte jeg ham mest til dressur pga af han havde været meget halt pga et overben på det ene forben. Jeg solgte ham til en familie nær vejen. Jeg ved ikke om de har ham mere eller om han er solgt. Hvis du ved lidt om ham, eller kender nogen der gør. så mail endelig da jeg mega gerne vil høre noget mere om ham.
knuz mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet