|
|
| Er der nogle der ved hvor Fylla er? |
|
|
Hejsa allesamme.
Jeg søger min gamle pony hun er Araber/New Forrest/Nordbagge. Jeg solgte hende til en pige i Vordingborg for ca. 10 år siden, hun har herefter solgt hende vidre til en pige på Bornholm, omkring Svaneke...Jeg har desværre mistet forbindelsen med pigen på Bornholm, men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der ved hvor Fylla er nu???
Fylla ligner en nordbagge bare hvid, jeg vil tro at hun er omkring 1.40 i stang, dette er kun et gæt da jeg ikke har set hende i mange år.
Er der nogle der kan hjælpe?
Med venlig hilsen
Ghita Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet