heeej alle!!

jeg r simpelthen den monster heldige ejer af en super dejlig lille hypp på 154 stg. hun er formentlig Araber/danskvarmblod.. i hvertfald Araberblanding.. hun er hvid skimmel(flueskimmel)
jeg købte hende for snart 2 år siden af en mand ved navn niels grøndahl i støvring,han ejer en hingstestation.. det han kunne sige var at hun var 15 år (dyrlægen mener hun r ældre)og at han skulle sælge hende vidrer for en af hans venner - men sjovt nok har han ikk hans tlf. nr ? hmm.. når men hun har gået med sit føl i 2 år ved dem han skule sælge vider for.. hun r rigtig dygtig inde for spring, men kan også lidt dressur=) hun r simpelthen såå opdragen - HUN r bare mit 1 og alt..
hun r bare det bedste der r sket for mig nogen sinde!! men det r bare så træls jeg ikk ved meget mere om hende - end jeg gør nu.. og så vil jeg bare monster meget gerne se hendes Føl..
jeg håber virkelig at der nogle derude et sted som kan fortælle mig lidt om hende..
