Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

F O R T I D S Ø G E S!!
Forfatter: 
Dato:  03-09-2004 21:01
heeej alle!! ;-D
jeg r simpelthen den monster heldige ejer af en super dejlig lille hypp på 154 stg. hun er formentlig Araber/danskvarmblod.. i hvertfald Araberblanding.. hun er hvid skimmel(flueskimmel)

jeg købte hende for snart 2 år siden af en mand ved navn niels grøndahl i støvring,han ejer en hingstestation.. det han kunne sige var at hun var 15 år (dyrlægen mener hun r ældre)og at han skulle sælge hende vidrer for en af hans venner - men sjovt nok har han ikk hans tlf. nr ? hmm.. når men hun har gået med sit føl i 2 år ved dem han skule sælge vider for.. hun r rigtig dygtig inde for spring, men kan også lidt dressur=) hun r simpelthen såå opdragen - HUN r bare mit 1 og alt..

hun r bare det bedste der r sket for mig nogen sinde!! men det r bare så træls jeg ikk ved meget mere om hende - end jeg gør nu.. og så vil jeg bare monster meget gerne se hendes Føl..

jeg håber virkelig at der nogle derude et sted som kan fortælle mig lidt om hende..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider