Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Mouschonnie hvor er du?
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 20:19
Hvem her set Mouschonnie!!!!! Hun blev købt af en der hedder Connie Heidi Jensen fra Øm ved Roskilde i juli 2003. Sidst jeg hørte var hun opstaldet i nærheden af Roskilde på et eller andet ridecenter, men det er ca. et år siden. Der er billeder af hende på min præsentation. Er der nogen der har set hende eller ved hvor hun står vil jeg meget gerne vide det, da jeg meget gerne ville se hende igen. Jeg var nede for at besøge hende i september sidste år, men den nye ejer havde glemt vores aftale, så jeg fik ikke set hende, snøft! :{-(
Nu kunne jeg så godt tænke mig at se hende igen, men den nye ejer har fået nyt mobilnr. og ikke givet mig det, så jeg kan ikke få fat i hende. Jeg har selv tilredet hende og havde et tæt forhold til hende, så jeg kunne meget godt tænke mig at se hvordan hun har det.

Hvis du ved hvor hun er, så vær sød at maile.

Kærlige hestehilsner

Pia(en der savner sin gamle hest)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 21:19
Hun er ni år, rød med bred blis nedover næseborene, 2 hvide koder på forbenene og høj sok på venstre bagben. (y) {>

Hvem har set hende!!!!!



Kærlig hilsen

Pia
0
0
Svar på denne tråd
 
 se efter på de gule sider
Forfatter: 
Dato:  03-09-2004 13:19
Du har jo den nye ejers navn og ved cirka hvor hun bor. Så kan du sikkert at finde hende på de gule sider.

-Helene -Der ikke kender hesten
0
0
Svar på denne tråd
 
 Problem
Forfatter: 
Dato:  05-09-2004 01:03
Problemet er bare at jeg ikke er interesseret i at komme i kontakt med ejeren, da jeg synes at det var tarveligt at hun "bare" glemte vores aftale. Jeg er kun interesseret i hvor min gamle hest evt. er opstaldet, så jeg selv kan køre ud og se til hende.
Men ellers havde jeg nok fundet hendes tlf.nr., da jeg har hendes adresse.

Hilsen Pia
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  05-09-2004 01:24


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider