Hvem her set Mouschonnie!!!!! Hun blev købt af en der hedder Connie Heidi Jensen fra Øm ved Roskilde i juli 2003. Sidst jeg hørte var hun opstaldet i nærheden af Roskilde på et eller andet ridecenter, men det er ca. et år siden. Der er billeder af hende på min præsentation. Er der nogen der har set hende eller ved hvor hun står vil jeg meget gerne vide det, da jeg meget gerne ville se hende igen. Jeg var nede for at besøge hende i september sidste år, men den nye ejer havde glemt vores aftale, så jeg fik ikke set hende, snøft!

Nu kunne jeg så godt tænke mig at se hende igen, men den nye ejer har fået nyt mobilnr. og ikke givet mig det, så jeg kan ikke få fat i hende. Jeg har selv tilredet hende og havde et tæt forhold til hende, så jeg kunne meget godt tænke mig at se hvordan hun har det.
Hvis du ved hvor hun er, så vær sød at maile.
Kærlige hestehilsner
Pia(en der savner sin gamle hest)