Hejsa...
Jeg er købt hendes gennem Stald Mak i Silkeborg som havde hende i kommision for 5 år siden. - Hun har altid heddet Leifie, - ihvertfald ifølge hendes ID. Hun var ankommet til Stald Mak sammen med en vallak, som var rødbrun såvidt jeg husker...
Leifie er ca. 1.68 i stang. Hun kan måske være lidt svært at kende da hun tidligere næsten har været helt mørkebrun, hvor tidligt hun er begyndt at blive spættet ved jeg ikke, men ifølge hendes siglament skulle hun være "mørkebrun med få hvide år" hvilket ville være noget at en underdrivelse d.d.

)
Tak for størrelse af billeder!!!!!