La Luna var til salg hos Charlotte Keck i Høm på Pinto stutteri Vesterlund...
Hun er 147 cm i stg, og gik LB-dressur og LB-spring.. Hun er brunbroget og kraftig bygget! På den en side af maven har hun en halvmåne- det er også grunden til navnet!
Hun er kåret i Dansk pinto, og da jeg kiggede på hende skulle hun havde et føl, som jeg mener er efter Donatello Vesterlund.
Vi skulle give 25.000 kr. for hende. Hun blev solgt til en pige (vistnok i Ribe), og hun La Luna fødte et broget hingsteføl!
Jeg vil gerne vide hvem der har købt La Luna!
Jeg elsker pintoer - det er derfor jeg har købt en skimmel med pletter!