Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvor er La Luna??
Forfatter: 
Dato:  31-08-2004 13:18
Hvor er La Luna??

La Luna var til salg hos Charlotte Keck i Høm på Pinto stutteri Vesterlund...

Hun er 147 cm i stg, og gik LB-dressur og LB-spring.. Hun er brunbroget og kraftig bygget! På den en side af maven har hun en halvmåne- det er også grunden til navnet!

Hun er kåret i Dansk pinto, og da jeg kiggede på hende skulle hun havde et føl, som jeg mener er efter Donatello Vesterlund.

Vi skulle give 25.000 kr. for hende. Hun blev solgt til en pige (vistnok i Ribe), og hun La Luna fødte et broget hingsteføl!

Jeg vil gerne vide hvem der har købt La Luna!


Jeg elsker pintoer - det er derfor jeg har købt en skimmel med pletter!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørg Charlotte.....
Forfatter: 
Dato:  31-08-2004 16:15
Du kan da prøve at spørge Charlotte Keck selv - det kan være hun kan hjælpe dig.

Held og lykke

2 smukke og typefulde pinto araber føl med 50 % araberblod sælges.
:-)

Tør du kigge min præsentation med risiko for at forelske dig i en af dem....
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider