|
|
| Fjord-blanding, vallak, 10 år!! |
|
|
Er der nogen der kender Chevall.
Han er født i april eller maj 1994, jeg er sikker på årstallet men ikke måneden.
han er en lysebrun norbaggeblanding med sort man, hale og ål, på omkring 130 cm, måske under. Han har to sorte forsokke og to hvide bagsokker.
Hans særlige kendetegn er nok hans store stjerne som har form som et bredt lyn, hans hvide plet under mave, der hvor gjorden sidder, og hans sorte stribe på hans venstre skulder, jeg kan ikke huske om han også havde en på højre.
I sensommeren 1998 solgte jeg ham til Kærbo Rideklub i Herning, hvad der sidenhen skete med ham ved jeg ikke, jeg ved blot at han for tidlig begyndte at gå med nybegyndere, fordi han var så nem og rolig, derfor blev besværlig.
Hvis du ved noget som helst om hvad der er sket med ham, vil jeg gerne høre fra dig, også selv om det er negativt.
Jeg kan maile billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nogen der har kendt ham |
|
|
Hvis du har redet på chevall da han stod på kærbo rideklub, eller ved hvor han er kommet hen derfra, eller bare ved lidt om hvor han har været vil jeg også gerne vide det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi. |
| Forfatter:  |
Emmara |
| Dato:  |
02-09-2004 00:51 |
|
Jeg syntes det lyder som den, der stod på Stevns Ridecenter.Jeg mener ikke han hed Chevall, men den kan jo have fået nyt navn.
Stevns Ridecenter købte ham af en hestehandler, for 2 1/2 år siden, men solgte ham igen sidste efterår.
Han var en blanding af nordbagger,højden og alder passer på ham, men aftegningerne kan jeg ikke huske.
Han blev købt af en privat(heldigvis).
Rideskolen lukkede, men han havde en halvpart, en sød pige, som var meget ked af at han blev solgt.
Han var en stædig rad, men dejlig.
Jeg prøver om jeg kan finde ud af noget mere omkring ham.
Måske måske ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet