|
|
| Kender du Laban???? |
| Forfatter:  |
Magda-xx |
| Dato:  |
23-08-2004 15:52 |
|
Hej alle sammen..!!!
Kender du Laban???Han var en brun og lidt sort pony, der stod eller står på Vejen Ridecenter...Han ku godt være fræk i stalden..Jeg tror han er 13 år nu.
Det var ca. 3 år siden vi flyttede, og det var sådan jeg kom væk fra ham:(
Der var en der sagde at han er slagtet(SNøFt), men tror ik på det...
Hvis du kender ham, har klappet ham eller ejer ham, så skriv.Også om du er 1% sikker..
QnuZZ Magda
ps: vil i vide mere, så send en besked..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet