|
|
| Monique/Irish cop |
| Forfatter:  |
betina_b |
| Dato:  |
10-08-2004 16:33 |
|
Er der en der kender Moniques fortid.
Jeg købte hende for halvanden måned siden i Jylland ved løsning hos en privat.
Hun er ren Irish Cop og er 9 år.
Sortbroget med fine aftegninger, hun har små mørke pletter på mulen.
hun er 148 i stang, og en af de brede typer.
Hun er meget kærlig når hun først kender en, men er sky over for fremmede.
Dyrlægen mener at hun har haft et føl, men er ikke sikker.
Kender du hende ville jeg være meget glad for at høre lidt mere om hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nora!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Hende kender jeg da!
Hun står jo på Stevnsbogaard og bliver i det daglige kaldt Nora p.g.a. af sine fine ko-pletter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet