Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 CHABLIS EFTERLYSES
Forfatter: 
Dato:  30-07-2004 20:21
CHABLIS´S EJER EFTERLYSES SÅVIDT JEG HUSKER STÅR CHABLIS I TJÆREBORG JEG HAR MISTET NUMMER OG ADRESSE TIL EJER OG VIL GERNE I KONTAKT MED EJER IGEN FOR AT HØRE HVORDAN CHABLIS HAR DET
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis nu
Forfatter: 
Dato:  01-08-2004 13:58
Hvis nu du skrev lidt mere om Chablis var det nok nemmere... bare et råd. Har engang kendt en hest der hed Chablis, men det hjælper jo ikke dig meget. :( ;)



*Man skal ikke kaste med askebægre,
når man selv bor i et skodhus!* © VKH
Klik: Ibriiz Arabians!

Dressursadel og westernsadel sælges. Se min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd
 
 CHABLIS EFTERLYSES
Forfatter: 
Dato:  02-08-2004 12:45
bramming ved tjæreborg er den eneste mulighed jeg har da adresse/nummer er blevet væk og kan ikke huske hvad byen hed den han står i dog såvidt jeg husker kørte vi ud af bramming og vidre til en lille by
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kender chablis..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2004 17:24
Hej..

Jeg rider en vildt dejlig ponz, på ca. 148-150

Hun er skimmel, 6-7 år. Hun blev købt af min ridelære på hjallerup marked.

Hun står i nordjylland på en privat rideskole. Der er ikke andre end mig der rider hende, og jeg synes at hun er perfekt. Hun er flot bygget og går dejlig dressur, men når hun synes at hun ikke vil lave mere, "gnubber/skærer", eller et eller andet, hun tænder.

Skriv endelig tilbage hvis det er hende eller ej..

Kan muligvis sende dig et billed

KH. Tina
HEKLA min SUPÈR SPRING PONZZ
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider