Hejza,...
Jeg søger en del forskællige heste:
Shadow solgste jeg ca. 1 juli 2004 til en hestehanler i sønderjylland som ikke ved så meget om hvor han har solgt den til... han er ca. 155 rød med stor bliz og bagsokker... han kan muligvis have skiftet navn... han er fredriksborg uden papire og han blev solgt utilredet men vandt til sadel og hovdetøj...'
jeg har kun dette dårlige billed af ham;
!
Falcon (kan have nyt navn) er en ca. 14år gammel newforest vallak... han er ca. 143 og han er meget hidsig at ride og går altid højt med hovdet... han blev solgt Januar 2004 og jeg savner ham meget! Han har en hvid bagsok og han er helt mørkebrun...
Jeg har intet billed af Falon på min PC!
Snehvide er en ca. 11-15år gammel Islænder blanding på Ca. 125 jeg ved ikke hvornår vi solgte hende men det var vist engang i 2002 eller 2003 men er ikke sikker men skriv lige meget hvad
Dette er snehvide evt med nyt navn:
Nellie må være 20-25år idag hvis hun lever... hun er en shætlandspony på 94cm og hun kan have skiftet navn.. hun er mørkebrun/hvid broget og rigtig køn
jeg solgte hende for ca. 6-7år måske lidt mindre år siden!
Jeg har ingen billeder af nellie
Rasmus må være 14-15år idag,,, han er en lille brun shætlandspony som jeg solgte for ca. 10-8år siden... han har sokker (kan ikke huske hvor mange) også har han en hvid blet der lige som flyder ud i en lang strimmel på hans bagdel... håber nogle kender rasmus
Jeg har ingen billeder af rasmus