Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvor er alle mine gamle heste nu?
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 15:23
Hejza,...

Jeg søger en del forskællige heste:

Shadow solgste jeg ca. 1 juli 2004 til en hestehanler i sønderjylland som ikke ved så meget om hvor han har solgt den til... han er ca. 155 rød med stor bliz og bagsokker... han kan muligvis have skiftet navn... han er fredriksborg uden papire og han blev solgt utilredet men vandt til sadel og hovdetøj...'
jeg har kun dette dårlige billed af ham;
!

Falcon (kan have nyt navn) er en ca. 14år gammel newforest vallak... han er ca. 143 og han er meget hidsig at ride og går altid højt med hovdet... han blev solgt Januar 2004 og jeg savner ham meget! Han har en hvid bagsok og han er helt mørkebrun...
Jeg har intet billed af Falon på min PC!

Snehvide er en ca. 11-15år gammel Islænder blanding på Ca. 125 jeg ved ikke hvornår vi solgte hende men det var vist engang i 2002 eller 2003 men er ikke sikker men skriv lige meget hvad
Dette er snehvide evt med nyt navn:


Nellie må være 20-25år idag hvis hun lever... hun er en shætlandspony på 94cm og hun kan have skiftet navn.. hun er mørkebrun/hvid broget og rigtig køn
jeg solgte hende for ca. 6-7år måske lidt mindre år siden!
Jeg har ingen billeder af nellie

Rasmus må være 14-15år idag,,, han er en lille brun shætlandspony som jeg solgte for ca. 10-8år siden... han har sokker (kan ikke huske hvor mange) også har han en hvid blet der lige som flyder ud i en lang strimmel på hans bagdel... håber nogle kender rasmus
Jeg har ingen billeder af rasmus
center>
:-D Knuz mig... :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

:-* Hollyday og mig vinder over alle!!! :-*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan han ikke stå ved
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 15:54
Ejner Sandholdt - han har ihvertfald en rød inde, som ikke skulle være redet. Aftegn kan jeg ikke lige huske. Hvis du ringer til ham for at spøger, snakker jeg om den der er kommet til skade.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sønderjylland
Forfatter: 
Dato:  29-07-2004 21:33

Han har altid en del heste derinde men når han har så mange er det jo ikke altid han kan huske hvor de er kommet fra ogsådan..! 8-)

Mvh Helle
0
0
Svar på denne tråd
 
 rød vallak...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 13:00
Vil meget gerne se det billede som ikke kom frem. har på fornemmelsen at jeg kender ham....
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rød vallak
Forfatter: 
Dato:  03-08-2004 13:45
Jeg var nede hos ejner sandholdt i går, og der står en rød vallak hos ham, som har bliz og bagsokker, men jeg ved så ikke hvor gammel den er..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Snehvide minder om
Forfatter: 
Dato:  20-08-2004 23:34
min lillesøster's venindes hoppe, jeg tjekker lige.
Vi siger det, vi mener... og mener det, vi siger!!!
Louise
* "Dansk oldenborg kan og vil:o)
Medlem af DOA" *
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider