Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 lysebrun ponyvallak på 115 cm med eksem!
Forfatter: 
Dato:  23-07-2004 23:18
har du set en pony der kan passe på det? så er det måske krumme du har set!!! jeg kan ikke lægge et billede ind da min hp er billedlåst, men i kan se ind på den udner andre ehste/ ponyer, derinde er der et billede af krumme!!

desuden søger jeg også tarzan! han er rødbroget og en ældre pony, har du set ham??


Med venlig hilsen
Anja og Thjalfe
:-D "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte" :-D



GANTIMULE
Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej.....
Forfatter: 
Dato:  30-07-2004 14:05
hej...

hvor solgte du krumme hen og hvornår solgte du ham. for jeg har set en pony med eksem hos en heste handler der hedder torben (heste handler i rønne) det kunne jo være at det var ham.......

Qnuzzer Caroline......
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har ikke solgt ham
Forfatter: 
Dato:  02-08-2004 12:09
jeg red bare lidt på ham en gang.

husker ikke årsdatallet, men ved avbre at de ikke solgte ham.manden stak af med ponyen fordi konen tog børnen( hvor latterlig har man lov til at være ;-D)

mend er er billede inde på min hp nu, du kan jo gå ind og se om den ligner den pony du har set??

rønne? er det ikke bornholm? tror a hvis han er nogen steder er han nok i Jylland :-) men hvem ved :-)


Med venlig hilsen
Anja og Thjalfe
:-D "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte" :-D



GANTIMULE
Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider