har du set en pony der kan passe på det? så er det måske krumme du har set!!! jeg kan ikke lægge et billede ind da min hp er billedlåst, men i kan se ind på den udner andre ehste/ ponyer, derinde er der et billede af krumme!!
desuden søger jeg også tarzan! han er rødbroget og en ældre pony, har du set ham??
Med venlig hilsen Anja og Thjalfe "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte"
GANTIMULE Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.
hvor solgte du krumme hen og hvornår solgte du ham. for jeg har set en pony med eksem hos en heste handler der hedder torben (heste handler i rønne) det kunne jo være at det var ham.......
husker ikke årsdatallet, men ved avbre at de ikke solgte ham.manden stak af med ponyen fordi konen tog børnen( hvor latterlig har man lov til at være )
mend er er billede inde på min hp nu, du kan jo gå ind og se om den ligner den pony du har set??
rønne? er det ikke bornholm? tror a hvis han er nogen steder er han nok i Jylland men hvem ved
Med venlig hilsen Anja og Thjalfe "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte"
GANTIMULE Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.